כמה כסף ניתן לחסוך במחזור משכנתא

זמן קריאה: 2 דקות

מחזור משכנתא הוא נושא שעולה כל תקופה לכותרות, אם בגלל העליות והירידות בשוק הריביות ואם בגלל נתוני החיים הדינאמיים שכל הזמן משתנים. בסופו של דבר, חשוב לזכור כי מחזור משכנתא יכול להוביל אתכם לחסכון של מאות אלפי שקלים. כאן בכתבה נעסוק בנושא הזה בדיוק. בואו לבדוק כמה כסף ניתן לחסוך במחזור משכנתא.

מתי מחזור משכנתא משתלם?

במחזור משכנתא ממחזרים את המשכנתא הישנה ומשנים את תנאיה, באמצעות פעולה זו מתקבלת משכנתא חדשה בעלת תנאים מותאמים יותר לצרכי הלווה.

מחזור משכנתא מבצעים מכמה סיבות. העיקרית שבהם היא הרצון להוזיל את ריביות המשכנתא. למרות זאת, זו לא הסיבה היחידה בגינה ממחזרים משכנתא. מחזור משכנתא ניתן לבצע גם כשמסלולי הריבית הם זולים ומשתלמים אך הם לא מותאמים לצרכי הלקוח.

רוצים דוגמה? בבקשה

לווה משכנתא בעל משכנתא משתלמת נטל את המשכנתא בפריסה של 20 שנה, הוא רצה לסיים עם המשכנתא כמה שיותר מהר. לנתוני החיים הקודמים זה היה נראה לו אפשרי. אך כעבור זמן, הוא התחתן, הקים בית משלו, ההוצאות גברו והוא מתקשה לעמוד בהחזרי המשכנתא כל חודש מחדש. במקרה כזה ניתן למחזר את המשכנתא, להשאיר את הריביות המשתלמות ככל הניתן ולפרוס את התשלומים לטווח ארוך יותר. בצורה כזו גובה ההחזר החודשי ירד והלווה יוכל לעמוד בה בכבוד.

מהם היתרונות למחזור משכנתא?

הוזלת המשכנתא

שיעורי הריביות משתנים כל הזמן. הצפי הוא שהריביות עלולות לעלות בשנים הקרובות עוד ועוד. אם לקחתם משכנתא בתקופה בה הריבית הממוצעת במשק הייתה גבוהה יותר ממה שהיא היום, סיכוי גדול שאתם הולכים לחסוך הרבה כסף במשכנתא שלכם באמצעות מחזור משכנתא מקצועי המנוהל על ידי יועץ משכנתאות שמתמקח עם הבנקים להוזלת הריביות.

איכות חיים

מה שהתאים לכם בעבר לא צריך להתאים לכם להיום. אין שום סיבה לחיות בצל משכנתא מעיקה. ניתן להתאים אותה לצרכים העכשוויים כדי ליהנות מאיכות חיים מבחינה כלכלית להוספת שקט נפשי. ככל שגיל הלווים עולה, גם סך ההתחייבויות הכללי עולה, יש כאלו שאצלם העניין מלווה גם ברווחים גבוהים יותר ולכן הם יעדיפו לשלם את המשכנתא בצורה אחרת ממה שסיכמו עם הבנק בזמן לקיחתה.

תכל’ס – כמה כסף ניתן לחסוך במחזור משכנתא

מחזור משכנתא יכול להניב חיסכון כדאי בתשלומי המשכנתא. ראינו שאנשים רבים ממחזרים משכנתאות בגלל הפן הכלכלי. אבל לא רק בגללו כי אם גם כדי להעלות את איכות רמת החיים. במחזור משכנתא נכון ניתן לחסוך כסף רב. כדי לדעת בדיוק כמה כסף ניתן לחסוך במחזור משכנתא ספציפית, צריכים להיות מול נתונים מדויקים. באופן כללי, מחזור משכנתא יכול להוביל לחיסכון של מעל 200,000 ₪. כדי לקבל נתונים מדויקים המתאימים למשכנתא שלכם, פננו ליועץ משכנתאות מומחה בתחום שידע לנתב בחוכמה את תיק המשכנתא שלכם לחיסכון המושלם.

אני אשמח לשמוע על ייעוץ משכנתא ביטוח משכנתא

השאירו פרטים וצוות מיכאל משכנתאות יחזור אליכם:

תשובות לשאלות הנפוצות

מה מרוויחים ממחזור משכנתא?

מחזור משכנתא משפר את איכות החיים. באמצעות המחזור מתאימים את תנאי ההלוואה לצרכים שלכם. בצורה כזו אין סיבה שהמשכנתא תהפוך לנטל. האנשים הממחזרים את המשכנתא שלהם, בוחרים לעשות זאת משתי סיבות עיקריות: הרצון לשפר את איכות החיים והרצון לחסוך כסף. עם מחזור משכנתא זה אכן קורה.

 

כמה כסף ניתן לחסוך במחזור משכנתא?

כדי לקבוע נתונים מדויקים צריכים למפות את הנתונים הקיימים במשכנתא שלכם. באופן כללי, ניתן לחסוך מאות אלפי שקלים באמצעות מחזור משכנתא. ניתן להגיע לחיסכון של מאתיים ואפילו שלוש מאות אלף שקל.

למי כדאי למחזר את המשכנתא שלו?

כל מי שמרגיש שהמשכנתא שלו כבר לא מתאימה לצרכים שלו, היא הפכה לנטל כלכלי מאיים או ההפך, התשלום קטן מידי בהתייחס ליכולת ההחזר שגדלה, יכול להרוויח ממחזור משכנתא.

מחזור משכנתא מתאים לכל מי שנטל משכנתא בעלת ריביות יקרות יותר ממה שניתן להשיג בשוק המשכנתאות העכשווי.

מה עושים כדי שמחזור המשכנתא יניב רווחים משתלמים?

כדי למחזר משכנתא בצורה שתניב רווחים, חשוב להיעזר ביועץ משכנתא מומחה שינהל את המחזור בצורה נכונה ועקבית.

אני אשמח לשמוע על ייעוץ משכנתא ביטוח משכנתא

השאירו פרטים וצוות מיכאל משכנתאות יחזור אליכם:

אודות הכותב:
מיכאל בן חנניה- יועץ משכנתאות
מיכאל בן חנניה- יועץ משכנתאות
מיכאל בן חנניה בעלים ועורך הפורטל מיכאל משכנתאות.
מידע נוסף סביב הנושא
מתי מומלץ למחזר משכנתא

מחזור משכנתא הוא נושא שזוכה להתעניינות רבה בתקופה האחרונה. הריביות במשק עולות, הנתונים משתנים כל תקופה ולכן השאלה הפופולארית הנפוצה אם משתלם למחזר את המשכנתא

קרא עוד »
תהליך מחזור משכנתא

תהליך מחזור משכנתא הוא די מקביל ללקיחת משכנתא חדשה במקרים רבים. מחזור משכנתא הוא פעולה בה מסלקים את המשכנתא הקיימת ולוקחים אחרת, חדשה, בעלת תנאים

קרא עוד »